SÉRIA WebinároV
Ako mať firemné financie pod kontrolou
Pripravili sme sériu štyroch webinárov, v ktorých rozoberieme najčastejšie chyby v riadení firemných financií, s akými sme sa u našich klientov stretávali v posledných rokoch.
Predchádzajúca časť:
- Najčastejšie problémy malých a stredných firiem, ako ich poznáme z praxe
Najbližšia časť:
- 29.5. Ako dosiahnuť a plánovať zisk
Ďalšie časti:
- 12.6. Udržateľný cash-flow
- 26.6. Ako financovať rozvoj firmy
29. 5. 2024
10.00 – 11.00
Online
ZDARMA
Druhý webinár zo série Ako mať firemné financie pod kontrolou
Ako dosiahnuť a plánovať zisk
V druhej časti série sa zameriame na témy:
- V akej štruktúre správne evidovať náklady a výnosy
- Ako prispôsobiť účtovníctvo tomu, aby bolo možne robiť pre manažment efektívny reporting
- Ako postaviť plán a sledovať následne skutočnosť
- Ako projektovať vývoj financií pre rastúcu firmu
Následne vám v ďalších častiach prakticky a len s nevyhnutným minimom teórie vysvetlíme, čo s čím vo svete riadenia financií vo firme súvisí, ako sú financie prepojené s vašim biznisom a účtovníctvom. Povieme si, čo sú kľúčové parametre, ktoré je potrebné sledovať, aby nám nič neuniklo.
Komu sú primárne webináre určené:
- Ak ste vlastník firmy, získané vedomosti vám pomôžu lepšie rozhodovať, včas identifikovať potenciálny problém, korigovať podnikanie smerom k vyšším ziskom.
- Ak ste účtovník, poznatky z webinárov vám umožnia, aby ste vedeli svojim klientom ponúknuť služby a rady s väčšou pridanou hodnotou, nad rámec bežného účtovania.
Lektori
Renáta Kiselicová
Renáta položila základy dnešnej spoločnosti Centire ešte v polovici 90-tych počas štúdia na Fakulte manažmentu UK. Má bohaté skúsenosti v oblasti finančného manažmentu a kontrolingu, viedla viaceré projekty znižovania nákladov v stredných a veľkých firmách.
Vo verejnom aj súkromnom sektore odborne riadila projekty zamerané na optimalizáciu nákladov a procesov. Expertne vedie tím portálu Valida.
Marek Uhlíř
Marek v súčasnosti pôsobí ako konzultant. Venuje sa najmä oblasti strategického a operatívneho plánovania s nadväznosťou na reporting a najmä kontroling. Využíva pri tom získané skúsenosti nadobudnuté v oblasti chemického priemyslu, potravinárstva a poľnohospodárstva, ale aj na projektoch optimalizácie v oblasti služieb v súkromnej ako aj v štátnej správe.
Marek je orientovaný na efektívne využívanie zdrojov a je zástancom myšlienky, že každý manažér musí byť vo svojej podstate aj kontroler. A kontroling vyžaduje mať prehľad a najmä relevantné údaje o procesoch vo firme.
Cena webinárov
Cena s DPH: ZDARMA
Registrácia
Webinár je realizovaný online prostredníctvom platformy Zoom.
Prístup na vybratý webinár bude zaslaný na email, ktorý zadáte pri registrácii, najneskôr deň pre konaním webinára.