SÉRIA WebinároV

Ako mať firemné financie pod kontrolou

Pripravili sme sériu štyroch webinárov, v ktorých rozoberieme najčastejšie chyby v riadení firemných financií, s akými sme sa u našich klientov stretávali v posledných rokoch.

Predchádzajúca časť:

  • Najčastejšie problémy malých a stredných firiem, ako ich poznáme z praxe  

Najbližšia časť:

  • 29.5. Ako dosiahnuť a plánovať zisk

Ďalšie časti:

  • 12.6. Udržateľný cash-flow
  • 26.6. Ako financovať rozvoj firmy
29. 5. 2024
10.00 – 11.00
Online
ZDARMA
Druhý webinár zo série Ako mať firemné financie pod kontrolou

Ako dosiahnuť a plánovať zisk

V druhej časti série sa zameriame na témy:

  • V akej štruktúre správne evidovať náklady a výnosy
  • Ako prispôsobiť účtovníctvo tomu, aby bolo možne robiť pre manažment efektívny reporting
  • Ako postaviť plán a sledovať následne skutočnosť
  • Ako projektovať vývoj financií pre rastúcu firmu

Následne vám v ďalších častiach prakticky a len s nevyhnutným minimom teórie vysvetlíme, čo s čím vo svete riadenia financií vo firme súvisí, ako sú financie prepojené s vašim biznisom a účtovníctvom. Povieme si, čo sú kľúčové parametre, ktoré je potrebné sledovať, aby nám nič neuniklo.

 

Komu sú primárne webináre určené:

  • Ak ste vlastník firmy, získané vedomosti vám pomôžu lepšie rozhodovať, včas identifikovať potenciálny problém, korigovať podnikanie smerom k vyšším ziskom.
  • Ak ste účtovník, poznatky z webinárov vám umožnia, aby ste vedeli svojim klientom ponúknuť služby a rady s väčšou pridanou hodnotou, nad rámec bežného účtovania.

Lektori

Renáta Kiselicová

Renáta položila základy dnešnej spoločnosti Centire ešte v polovici 90-tych počas štúdia na Fakulte manažmentu UK. Má bohaté skúsenosti v oblasti finančného manažmentu a kontrolingu, viedla viaceré projekty znižovania nákladov v stredných a veľkých firmách.

Vo verejnom aj súkromnom sektore odborne riadila projekty zamerané na optimalizáciu nákladov a procesov. Expertne vedie tím portálu Valida.

Marek Uhlíř

Marek v súčasnosti pôsobí ako konzultant. Venuje sa najmä oblasti strategického a operatívneho plánovania s nadväznosťou na reporting a najmä kontroling. Využíva pri tom získané skúsenosti nadobudnuté v oblasti chemického priemyslu, potravinárstva a poľnohospodárstva, ale aj na projektoch optimalizácie v oblasti služieb v súkromnej ako aj v štátnej správe.

Marek je orientovaný na efektívne využívanie zdrojov a je zástancom myšlienky, že každý manažér musí byť vo svojej podstate aj kontroler. A kontroling vyžaduje mať prehľad a najmä relevantné údaje o procesoch vo firme.

Cena webinárov

Cena s DPH: ZDARMA

Registrácia

Webinár je realizovaný online prostredníctvom platformy Zoom.

Prístup na vybratý webinár bude zaslaný na email, ktorý zadáte pri registrácii, najneskôr deň pre konaním webinára.